loading...
نمایندگی رایگان هاست | Free Host Reseller
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آیا سایت های پرزرق و برق فلش بر روی ربات های موتور جستجو تاثیر دارد ؟ 0 108 bitaazimi68
تفرجگاه های مازندران 0 51 sara678
چگونگی ساخت سایت بر رتبه بندی وب سایت در سئو تاثیر می گذارد 0 49 bitaazimi68
چگونه درکمترین زمان رتبه بندی وب سایت افزایش پیدا می کند 0 49 bitaazimi68
بخشی ازموتور جستجوی گوگل \"گوگل1+\" می باشد، که بر رتبه بندی صفحات وب تاثیر دارد 0 66 bitaazimi68
نقش فیس بوک در بازاریابی شبکه های اجتماعی و کسب و کار اینترنتی 0 55 bitaazimi68
4 مزیت اصلی بهینه سازی در طراحی وب سایت 0 52 bitaazimi68
چگونه می توان از طریق طراحی وب سایت کسب و کار خود را معرفی کرد 0 83 bitaazimi68
ابزار و امکانات جدید گوگل برای ساخت وب سایت 0 76 sitedesignali
هاستینگ با ثبت یک دامنه به صورت رایگان 0 107 joomirali
هاست رایگان وستا 0 184 vasradesign
ارائه نمایندگی هاست رایگان 0 207 vasradesign
هاستینگ‎های رایگان گیگ سان 0 296 anim123
نمایندگی هاست رایگان Cpanel + نمایندگی رایگان هاست گیگپا 2 1087 admin
بازی آنلاین هفت تیر کش 0 329 admin
انجمن مذهبی و ارزشی عشاق الحسین 1 470 admin
میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) مبارک باد 0 333 admin
آموزش گام به گام سی پنل – آموزش کامل سی پنل 0 480 admin
آموزش کنترل پنل پلسک کامل 0 449 admin
آموزش ثبت نمایندگی هاست رایگان یوهاستینگ 0 880 admin
مهدی بازدید : 425 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)
امروزه با گسترش یافتن حوزه فناوری اطلاعات، مفاهیم سنتی تجارت و بازاریابی نیز دستخوش تغییرات گسترده شده است. علاوه بر ایجاد بازارها و مشتریان جدید، روش های عرضه و فروش نیز تغییر کرده اند. یکی از این روش ها، عرضه مستقیم کالا از طریق وب سایت های اینترنتی است که بسیاری از تولید کنندگان کالا، علاوه بر حفظ و ارتقاء روش های معمول بازاریابی و فروش، اقدام به راه اندازی وب سایت هایی برای معرفی و عرضه کالاهای تولیدی خود کرده اند. علاوه بر این، بسیاری افراد نیز این امکان را یافته اند که با ایجاد وب سایت های اینترنتی، اقدام به فروش محصولات تولیدی تولید کنندگان کالا نمایند. برخلاف روش های معمول، که در آن شما باید محلی را به عنوان فروشگاه یا انبار برای کار خود اجاره کنید، ایجاد سایت های اینترنتی به شما این اجازه را می دهد که بدون داشتن هیچ مکان فیزیکی مشخصی، اقدام به فروش کالا کنید. برای این کار، داشتن یک وب سایت فروشگاهی، الزامی است.
 
باید توجه داشت که وب سایت فروشگاهی شما، نقش فروشگاه شما را دارد. همانطور که در انتخاب فروشگاه، به محلی که فروشگاه در آن قرار دارد، رفت و آمد، فضای کافی برای ارائه محصولات، چیدمان یا دکوراسیون، امنیت و ... فکر می کنید، برای ایجاد یک وب سایت فروشگاهی هم نکات مختلفی را باید مد نظر قرار داد. به یاد داشته باشید که این تصور که با هزینه ای اندک می توانید صاحب فروشگاهی اینترنتی شوید، تصور کاملاً غلطی است.
 
طراحی وب سایت های فروشگاهی، برخلاف آنچه در برخی سایت ها تبلیغ می شود، کار ساده ای نیست. معمولاً گفته می شود با پرداخت هزینه ناچیز سالیانه می توانید صاحب یک فروشگه اینترنتی شوید. این گونه برداشت ها، و این روش ها برای داشتن وب سایت فروشگاهی، به هیچ وجه درست نیست زیرا هنگامی که شما از انواع سایت های فروشگاهی به اصطلاح "بزن و دررو"، استفاده می کنید :
سایتی که به شما تحویل داده می شود، در واقع فقط یک دامنه وب سایت است. داده های شما، صفحات سایت و ... همگی روی Serverی که شما اطلاعی از کیفیت، امنیت، پایداری و حتی محل فیزیکی از آن اطلاعی ندارید قرار دارد.
 
ایده های بازاریابی و سیاست های فروش شما امکان اجرا ندارند. در طراحی این گونه سایت ها سیاست های ثابتی تعیین شده است و شما نمی توانید خارج از چهارچوبی که برای شما تعریف شده است اقدامی انجام دهید. به عنوان مثال فرض کنیم شما بخواهید برای تشویق مشتریان خود به خرید، مثلاً بگویید که اگر کسی دو تا از محصول "آ" را سفارش دهد، محصول "ب" را رایگان دریافت می کند. یا بخواهید بگویید اگر کسی محصول "آ" را خریداری کند، محصول "ب" را با "20" درصد تخفیف می تواند سفارش دهد. در چنین حالت هایی، وب سایت های فروشگاهی آماده، هرگز نمی توانند پاسخگوی نیاز های شما باشند.
 
انتقال وجوه آنلاین پرداختی با واسطه انجام می شود. یعنی بازدیدکننده سایت شما، کالایی را خریداری می کند. هنگام پرداخت آنلاین، پول به حساب "فروشگاه ساز" واریز می شود و او بعداً به صورت دوره ای با شما تسویه حساب می کند. در صورتی که روش درست این است که در همان لحظه ای که پول پرداخت می شود، پول در حساب شما باشد، نه کس دیگری.
 
 اطلاعات کاربران، اعضا، خریداران، لیست خریدها و .... که اطلاعات حیاتی تجارت شما محسوب می شوند، در اختیار دیگران قرار  دارد: همان کسانی که سایت فروشگاهی شما را به شما ارائه کرده اند. در واقع آنها اطلاعات همه فروشگاه های زیر مجموعه خود را در اختیار دارند و از آن برای ارسال ایمیل های تبلیغاتی، پیام کوتاه، فکس و... استفاده می کنند. در بسیاری مواقع ممکن است شرکت اصلی از این اطلاعات سوءاستفاده نکند اما در همان شرکت ها، کارمندانی هستند که با دزدیدن این اطلاعات، از آنها برای مقاصد ناسالم خود مانند ارسال هرزنامه ها و ... استفاده می کنند.
 
فروشگاه شما، در واقع مال شما نیست. شما آن را اجاره کرده اید و برخلاف گفته ها، واقعیت این است که به هر دلیل اگر شرکت ارائه دهنده به هر دلیل منحل شود یا تغییر زمینه کاری بدهد، فروشگاه شما و تمام زحماتی که برای معرفی آن کشیده اید از بین خواهد رفت. شما هیچ Backupی از اصل دیتابیس و فایل های خود دریافت نمی کنید که اگر نیاز به تغییر Server بود، بتوانید این کار را انجام دهید.
 
شما تا ابد نیاز دارید که با همان شرکت کار کنید. اگر روزی تصمیم بگیرید که تغییر کوچکی در Design و ... بدهید یا سایت جدید طراحی کنید، با توجه به اینکه سایت شما توسط کدهای از پیش آماده نوشته شده است، انجام این تغییرات امکان پذیر نخواهد بود.
 
حتی در صورتی که ایده های بکر خود را به طراحان سایت بقبولانید و آنها هم آن ایده ها را اجرا کنند،  مسئله به شکل دیگری خود را نشان می دهد، از آنجا که از یک کد برای تعداد زیادی سایت استفاده می شود، هر ایده ای که شما داشته باشید و اجرا شود، برای تعداد زیادی سایت و فروشگاه دیگر نیز به صورت خودکار اجرا می شود. در واقع، "ایده های بکر شما"، فقط متعلق به شما نخواهد بود. اگر اجرا شود، هم برای شما و هم برای رقبای شما قابل استفاده خواهد بود.
 
در سایت های فروشگاهی ارزان قیمت موجود در بازار، معمولاً از سرور های اشتراکی استفاده می شود. IP سروری که سایت شما روی آن قرار دارد بسیار مهم است. اینکه این IP در طول زمان تغییر نکند، اینکه از آن IP برای ارسال هرزنامه ها استفاده نشود و .... . خدمات دهندگان مهم اینترنت مانند گوگل و یاهو و همچنین سایت های ارزیابی وب سایت های دیگر مانند الکسا، به این نکات توجه می کنند. به همین دلیل داشتن سرور اختصاصی برای کسی که می خواهد یک فروشگاه اینترنتی داشته باشد بسیار مهم است که در سایت های فروشگاهی "بزن و دررو" موجود در بازار، امکان دارا بودن سرور اختصاصی وجود ندارد.
 
البته طبیعی است که داشتن یک وب سایت فروشگاهی که اشکالات فوق را نداشته باشد، هزینه هایی داشته باشد و این هزینه ممکن است بسیار زیاد باشد اما در هر حال این هزینه ها از هزینه اجاره کردن یک مغازه قطعاً کمتر خواهد بود (اما درآمد آن می تواند بسیار بیشتر از یک مغازه باشد).  اگر به فکر ایجاد یک وب سایت فروشگاهی ماندگار هستید، علاوه بر مسایل فیزیکی مانند طراحی مناسب، هاستیگ مناسب و ....، باید به نکاتی مانند ماندگاری آن، دیده شدن آن (به خصوص ازطریق موتورهای جستجو)، سرعت و دسترسی بالای آن، رضایت کاربران، اجرا و پیاده سازی ایده های نو و مشوق های خرید و ... نیز فکر کنید. با ما تماس بگیرید. تلاش خواهیم کرد، مشاوران خوبی برای شما باشیم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام و خسته نباشید امروزه در سطح وب ارائه دهندگان هاستینگ و فضای وب به وفور یافت میگردد.

ولی این سرویس دهنده ها،هاست های خود رو به قیمت های متفاوت به فروش میرسانند و سالیانه جهت تمدید این سرویس ها باید هزینه های گزافی رو پرداخت کنید.

با جستجو در سطح اینترنت سایت هایی رو ملاحضه میکنید که فضای رایگان ارائه میدهند مثلا 300 مگابایت فضای رایگان ولی این گونه سایت ها اطمینان و امنیت اصلی خود را ندارد حتی ممکن است پس از مدتی سایت شما از روی این سرور ها لود نگردد.!

اگر دوست دارید هاست رایگان حرفه ای با فضای مناسب و همچنین امنیت خوب داشته باشید ؛ حتی اگر میخواهید خودتان هاست رایگان به دیگران ارائه بدهید پس ، با ما همراه باشید. ما شما را در این امر با راهنمایی های مفید شما را همراهی میکنیم.

شما در این سایت اطلاعاتی در مورد راه اندازی خدمات هاستینگ (نمایندگی رایگان) و همچنین معرفی سرویس دهندگان هاست رایگان را مطالعه خواهید کرد.

با تشکر از همراهی شما مدیریت فری رسلر

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در ورد FreeReseller چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 403
  • بازدید سال : 2,473
  • بازدید کلی : 67,330
  • کدهای اختصاصی

    Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net

    SEO Stats powered by MyPagerank.Net